Thursday, June 25, 2009

Guinness!!



Haha maar dan eigenlijk de andere soort, als in ons snoezige katje!! :D we hebben dr eindelijk, ze is 7 weken oud en een fantastisch monstertje! Ze is enorm nieuwsgierig en loopt vrolijk rond te huppelen door alle kamers, ze heeft dr kattebak direct ontdekt zonder problemen, ze slaapt als je dr pootjes aait (en dan valt ze op de gekste plekken in slaap, in je nek, bovenop je arm, of gewoon heel snoezig op dr rugje op je schoot). Ze is fantastisch en ik ben helemaal verliefd!!




Haha in dat mandje op het einde, zo hebben we dr meegenomen van Voorhout hierheen met de trein, maar dat ging eigenlijk niet want ze klom er telkens uit :D Dus uiteindelijk hebben we dr maar in een tas gedaan en die grotendeels dichtgeritst, misschien ook handiger ook voor haar want wat minder stress enzo...

Maargoed, ik heb ook nog wat andere foto's, zo was ik laatst bij mn opa op bezoek!



En toen we laatst hadden geklust bij Jerry kregen we nog een vet cadeau mee naar huis!!



Zo dat was mn blog weer eventjes, ik ga weer met Guinness spelen!

7 comments:

Daan. said...

I CAN HAS CUTE!!!
KAWAIII
DAWWW

Marit said...

Wat een poepie!
Mag ik oppasmoeder worden?

Jerry said...

Damn, wat een vette pussy!

Ik haat het allergisch zijn :(

Mooie lollypicz btw :P

Jelmer said...

Jeej, Chris is weer aan het bloggen! En je katje is idd een schatje!

Kler said...

Wat een schatje!!

Kler said...

Nieuwe fotoos graag!! Ze is vast al onwijs gegroeid & veranderd enzo!! Groetje, zus

Anonymous said...

hier in de bovenstaande website kunt u kijken naar een breed scala van artikelen op slimme [url=http://bednayaove4ka.ru/]девушки ru сайт[/url].